sobota, 23 sierpnia 2014

NA DOBRY POCZĄTEK

Czuwaj!
Na początek może trochę o mnie. Mam na imię Julka, ale mówią na mnie Biała, mam 14 lat. Jestem przyboczną w 8 DDH "Złota Ósemka" w Sławkowie. Z natury jestem realistką, choć wszyscy twierdzą, że bardziej pesymistką. Ale cóż.. Życie nie przewiduje strat. Jestem osobą dość otwartą i pewną siebie, wrażliwą, uśmiechniętą, ale zabijającą wzrokiem. Mam wiele szalonych pomysłów, które zazwyczaj kończą się katastrofą :D Lubię grać na gitarze, śpiewać, tańczyć, słuchać muzyki, oglądać filmy i gotować. Bloga nie będę prowadzić sama, jest jeszcze moja wspólniczka Monika, która opowie trochę o sobie w poście następnym.
A to moja parszywa mordka ^^


                                                                                     dh. Biała

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz