czwartek, 30 października 2014

Trochę inaczej..

Cześć!
Dziś odrobinę z innej perspektywy. Chciałam opowiedzieć Wam, co zmieniło się w moim życiu odkąd wstąpiłam do ZHP. A zmieniło się dość sporo ;)
Zacznijmy od początku..
14 września 2013 roku odbyła się pierwsza zbiórka naszej drużyny. Poszłam tam tylko dlatego, że jedna z moich koleżanek nie chciała pojawić się tam sama. W zasadzie w ogóle nie wiedziałam, że powstaje drużyna harcerska w Sławkowie. Poszłam.. I już po pierwszej zbiórce byłam pewna, że to jest to, co mogę robić w życiu. Już na trzeciej zbiórce zostałam wstępną zastępową, co jeszcze bardziej zachęciło mnie do działania. Moja przygoda z ZHP rozwijała się, kupiłam mundur, dostałam próbne barwy, miałam własny zastęp. Po kilku miesiącach pojechaliśmy na zimowisko, gdzie złożyliśmy przyrzeczenie harcerskie. Kolejne cudowne wspomnienia to na przykład Kurs Zastępowych, Zlot Hufca, 45-lecie bazy w Janowie, cały obóz letni :D 
Co się jeszcze zmieniło? Poznałam mnóstwo wspaniałych ludzi! Dzięki harcerstwu spędziłam dużo czasu z osobami, które naprawdę polubiłam.
Ale bycie harcerką to nie tylko wygłupy, to również nauka historii, szlifowanie swoich umiejętności, dyscyplina. Myślę, że to naprawdę się w życiu przydaje.
No, krótka historia opisana, ja się z Wami żegnam, mam nadzieję, że taka forma posta przypadnie Wam do gustu :)
Czuwaj!
dh. Biała

PS Kolejny genialny pomysł Julki, pod każdym postem będzie dodawana piosenka i zdjęcie na dany tydzień :)

https://www.youtube.com/watch?v=nJzBcKM3ZIE&index=35&list=PL87AVFX-KUfJjr1SDNkmpoM-ok0R6905m



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz